童言童语之影子?椅子?


说话今天我说了一个有关影子的故事给乐乐小瓜听。。。
说完后我问说。。。
我:知道影子是什么了吗??
乐乐:知道。。。
我:那影子是什么??
乐乐:是我们坐着吃饭的椅子。。。
我:我不是讲椅子,是影子。。。
乐乐:对啦,椅子。。。
之后还给我去搬椅子,然后指着说
乐乐:这个椅子啦。。。

2 评论:

Unknown on October 2, 2010 at 12:30 AM said...

This is my 2nd time tried to leave a short message anf i hope it worked. Anyway, i just wanna to tell you that i'm really enjoy reading your short stories that happen between you and your little children. Keep it up ^_^

Unknown on October 2, 2010 at 12:34 AM said...

看见你能不时更新帖子,我真替你感到开心……证明我当初执意要为你开设部落格是个明确的决定!喜欢看你写有关小孩与你的对话,常让我会心一笑!愿这小小之界是你记载你美好回忆的小世界!加油……^_^

Post a Comment

 

小小之界 ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)