童言童语之生病了。。。


话说这几天。。。
鼻子痒痒的,一直想打喷嚏。。。
昨天就不小心的在圆圆小瓜面前打了个喷嚏。。。
正要入睡的她。。。
突然跳起来。。。
圆圆:看,要生病了咯。。。
我: 是咯。。。
圆圆:不要紧啦,明天我带我的药给你吃,好吗??
我:好。。。
一面说一面慢慢躺回床睡。。。
圆圆:明天我带啊。。。
我:嗯嗯。。。

1 评论:

anson on October 10, 2010 at 11:25 PM said...

How sweet is Yuyuan, so lovely she is! she really care and concern about you...that's why you cannoy fall sick and MC as you need to spend more time with them!! haha ^_^

Post a Comment

 

小小之界 ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)